Kako poteka izdelava spletnih strani?

Potek izdelave spletnih strani

Če boste izdelavo spletne strani zaupali strokovnjakom, boste pred tem morali poskrbeti za nekaj reči na svoji strani. V prvi vrsti potrebujete jasno idejo, kaj si od spletne strani želite. Bo to stran, ki bo prodajala, morda zgolj informirala, ali pa želite na spletu predstaviti svoje podjetje in storitve?

V naslednjem korakom boste izbrali tudi spletno gostovanje in registrirali domeno, ki naj izkazuje ime vašega podjetja ali storitve (če je le mogoče), saj je prav domena prvi stik z vašimi bodočimi obiskovalci. V naslednjih vrsticah vam bomo pojasnili, kaj vse je še pomembno, preden steče kvalitetna izdelava spletnih strani.

Že veste, kakšno spletno stran bi radi?

Veliko boste postorili že s tem, če si boste na spletu ogledali različne spletne strani v svoji branži. Na ta način boste prišli do ideje, kako naj bo videti vaša spletna stran. S tem boste svoje zamisli lažje razložili postavljavcu strani. Seveda je dobro prisluhniti tudi osebi, ki se s tem profesionalno ukvarja, saj vas bo na ta način opozorila na morebitne napake in pomanjkljivosti, ki bi vas stale večjega prometa.

Že imate vsebine?

Izbrani izdelovalec spletne strani bo od vas potreboval tekste in slike. Torej vsa besedila, ki jih želite na vstopni strani in podstraneh, kot so na primer: O nas, Storitve, Kontakt, Pogoji uporabe in podobno.

Če se s pisanjem slabše znajdete ali zanj nimate časa, lahko pomoč poiščete tudi na spletu. Enako velja za slike, s katerimi želite opremiti svojo novo spletno stran. Na spletu obstajajo platforme, na katerih lahko primerne slike kupite ali pa jih prenesete in uporabite celo brezplačno.

Kaj iščejo vaše potencialne stranke?

Če boste želeli, da vas bodo na spletu našli, boste potrebovali tudi (vsaj) osnovno spletno optimizacijo. Analizo iskanj ključnih besed v spletnih iskalnikih in ustrezno prilagoditev vaše spletne strani, da se bo nanje uvrstila karseda visoko med ostalimi zadetki. V spletni agenciji Primoss vam bodo pri tem vsekakor znali pomagati.

No, tako nekako se prične izdelava spletnih strani.

Kako poteka izdelava spletnih strani?

5 nasvetov za izbor ponudnika gostovanja

Izbor ponudnika gostovanja

Boste zakupili spletno gostovanje, vendar se še niste odločili, katerega izmed številnih ponudnikov boste izbrali? Nikar se preveč ne zapodite v odločitev, ampak si raje naredite ožji izbor dobrih ponudnikov in nato izberite najboljšega. Sliši se enostavno, a ko se enkrat znajdete v takšni situaciji, lahko hitro ugotovite, da temu še zdaleč ni tako.

Vsak si želi, da bi svoji spletni strani lahko priskrbel vrhunsko gostovanje, ki bo omogočalo zanesljivo, varno in hitro delovanje. Toda marsikdo že kmalu po nakupu išče novega ponudnika, saj pred izbiro očitno ni naredil dobre raziskave.

V današnjem prispevku zato ponujamo 5 nasvetov za izbiro kakovostnega ponudnika za spletno gostovanje. Upoštevajte jih čim več in prepričani smo, da bo vaša spletna stran delovala hitro in zanesljivo.

1. Izberite podjetje s tradicijo

Podjetje, ki se že dolgo ukvarja s prodajo spletnega gostovanja, je seznanjeno z večino možnih težav. To pomeni, da bo ponudnik morebitne probleme znal hitro odpraviti oziroma bo poskrbel, da do njih ne bo več prišlo. Pri podjetju, ki še ne obstaja prav dolgo in še nima veliko izkušenj, pa lahko računate na pogostejše težave.

2. Ponudnik naj zagotavlja odlično podporo

Izjemno pomembno je, da boste pri izbranem ponudniku spletnega gostovanja deležni prijazne in hitro odzivne podpore. Prepričajte se, da vam bo ta na voljo vse dni v letu, 24 ur na dan. Kadar koli se namreč lahko zgodi, da boste naleteli na težavo, zaradi katere bo delovanje vaše strani moteno. Če težave ne boste znali odpraviti sami, je zato nujno, da vam je vedno na voljo strokovnjak.

3. Priskrbite si kakovostno SSD gostovanje

Hitro SSD gostovanjeNajbrž si želite, da bi vaša spletna stran delovala kar se da hitro. Potem boste morali poiskati ponudnika, ki razpolaga s sodobnimi strežniki z vrhunsko opremo. Za začetek se prepričajte, da gre za SSD gostovanje, kar pomeni, da so v strežnik vgrajene SSD diskovne enote.

Dobro preglejte spletno stran ponudnika in se prepričajte, da ima na svoji spletni strani jasno predstavljeno, kakšno strojno opremo uporablja. Če podatkov o njej ni, je to znak za alarm, saj več kot očitno noče javno predstavljati svojih, najverjetneje že malo zastarelih strežnikov.

4. Naj vam bo na voljo nadzorna plošča cPanel

Ko boste zakupili spletno gostovanje, boste prejeli tudi dostopne podatke za uporabo nadzorne plošče. Vse nadzorne plošče niso enako kakovostne. Nekatere ponujajo več funkcij, druge manj. Nekatere so zelo enostavne za uporabo, spet druge začetniku lahko povzročajo nemalo težav. Prepričajte se, da vam bo ponudnik gostovanja ponudil nadzorno ploščo cPanel, ki je enostavna za uporabo, hkrati pa nudi vse potrebne funkcije.

5. Zagotovite si dolg rok za garancijo zadovoljstva

Preden se odločite za zakup spletnega gostovanja, ne pozabite preveriti, koliko dni znaša garancija zadovoljstva. Nekateri ponudniki vam bodo ponudili le 14 dni garancije, medtem ko boste pri drugih lahko storitev »vrnili« tudi po preteku 30 dni ali več.

Ponudnik NEOSERV.si je v kakovost svoje storitve tako prepričan, da vam na spletno gostovanje nudi kar 90 dni garancije zadovoljstva. Če bi torej v roku prvih treh mesecev ugotovili, da vam storitev zaradi katerega koli razloga ne ustreza, to le sporočite ponudniku, ta pa vam bo v celoti vrnil vaš denar. Pravzaprav vam niti ni treba pojasnjevati, kaj vas je zmotilo. Seveda pa bo kakovosten ponudnik takšno informacijo cenil, saj bo na ta način lahko izboljšal svojo storitev in preprečil, da bi se naročniki tudi v bodoče odločali za uveljavitev garancije.

5 nasvetov za izbor ponudnika gostovanja

7 nasvetov za registracijo domene

Registracija domene

Se z registracijo domene srečujete prvič? Potem je dobro, da si, še preden domeno registrirate, preberete nekaj nasvetov glede izbire domenskega imena in domenske končnice. V nasprotnem primeru se lahko kaj hitro zgodi, da boste registrirali napačno domeno in čez nekaj mesecev že iskali novo. Upoštevajte torej nasvete, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju.

1. Izberite kratko ime. Če boste izbrali dolgo domensko ime, sestavljeno iz treh ali več besed, kot prvo to ne bo izgledalo dobro, kot drugo pa si bo le redkokdo zapomnil vašo domeno. Bodite kratki in jedrnati. Izberite domeno z največ dvema besedama, v kolikor se le da, pa naj ima le eno. Krajše kot bo ime domene, lažje si ga bodo obiskovalci zapomnili.

2. Domena naj se dobro sliši. Prav tako naj pri tistih, ki slišijo njeno ime, ne pušča nobenih dvomov, kako se domena dejansko napiše. Najbolje bo, da si predstavljate, da ste v etru na radiu. Ali bi poslušalci vedeli, katero domeno vtipkati v brskalnik, če bi vas jo slišali izgovoriti le enkrat?

3. Domena naj vsebuje le črke. Ste razmišljali, da bi katero izmed črk »za hec« nadomestili s številko? Ne, to vsekakor ne bo dobro. Tudi vezajev se, če se bo le dalo, izogibajte. Kaj pa črke s strešicami? Na šumnike uporabniki spleta niso ravno navajeni, zato raje registrirajte domeno brez šumnikov.

4. Domena naj omogoča grajenje blagovne znamke. Za potrebe podjetništva registrirajte domeno z istim imenom, kot ga nosi vaše podjetje. Če to ni več prosto in če podjetja ne morete preprosto preimenovati, v domensko ime vključite še dejavnost ali lokacijo. Raje gradite na prepoznavnosti blagovne znamke oziroma podjetja, kot pa da v domeno po nepotrebnem vključujete ključne besede, zaradi katerih bi morda dosegali nekoliko boljše pozicije v spletnih iskalnikih.

Grajenje blagovne znamke

5. Za dobro domeno bodite pripravljeni plačati. Želite registrirati domeno z istim imenom, kot ga ima vaše podjetje, vendar je ta že zasedena? Ali na domeni še ni postavljene spletne strani? Kontaktirajte lastnika (uporabite WHOIS) in ga povprašajte, za koliko bi vam jo bil pripravljen prodati. Če s svojim podjetjem mislite resno, je za dobro domeno vredno odšteti tudi zajetnejši kupček denarja. V tujini se tako imenovane »premium« domene prodajajo tudi za milijon dolarjev ali več. No, v Sloveniji kaj takšnega na srečo ni za pričakovati.

6. Izberite ustrezno domensko končnico. Če boste ciljali na točno določen trg, registrirajte nacionalno domeno – na primer .si za spletno stran v slovenščini. V kolikor želite doseči uporabnike spleta iz ZDA, bo daleč najboljšo izbiro predstavljala domena .com. Je ta že zasedena? Preverite, ali je morda prosta alternativna .net, medtem ko na .org, .info in podobne raje pozabite. Zelo zanimive postajajo tudi tematske domene (.agency, .shop, .life, .blog, .ninja, …), zato razmislite tudi o njih.

7. Priskrbite si več domenskih končnic. Vam je končno uspelo najti odlično prosto domeno, ki bo kot nalašč za vašo spletno stran? Hitro preverite, če je domensko ime prosto v kombinaciji z drugimi najbolj priljubljenimi končnicami. V to skupino sodijo .com, .net in .eu, v primeru spletne strani v slovenskem jeziku pa seveda tudi .si. Z registracijo več domenskih končnic se boste zavarovali pred težavami, ki bi vam jih utegnila povzročati konkurenca.

Dodatni nasveti za registracijo domene: https://registracijadomene.si/

7 nasvetov za registracijo domene