Kadar koli se pri osvajanju nekega novega znanja zatakne, je najbolje poskrbeti za pomoč. Tudi za inštrukcije angleščine, če se zatika pri jeziku. Inštrukcije angleškega jezika najpogosteje iščejo srednješolci, vendar inštruktorji pogosto ugotavljajo, da razlog za slabo znanje ne tiči v srednji šoli, temveč izhaja že iz osnovne šole. Dijaki namreč pogosto ne znajo niti osnov, zato so lahko inštrukcije angleščine tudi dolgotrajne, zagotovo pa zahtevne in naporne.
V čem je običajno težava? Ko pridejo dijaki na inštrukcije, običajno povedo, da načeloma nimajo težav, edino »časi« jim ne gredo. Inštrukcije angleščine seveda hitro pokažejo, da to ni res, saj jim manjka tudi znanje drugih slovničnih pravil ter prav tako besedni zaklad. A ker so »časi« v srednjih šolah na testih resnično pomembni, se seveda najprej osredotočijo na to. V čem je težava? Težko je reči. Struktura povedi ter oblike posameznih stavčnih členov glede na različne čase niso nič posebnega: treba se jih je pač naučiti na pamet!
Inštrukcije angleščine torej dijaka v prvi fazi postavijo pred dejstvo, da se je treba pravila »časov« dejansko naučiti, saj se jih sicer ne da pravilno uporabljati. S tem, ko se jih »napiflajo« in jih dosledno uporabljajo, jih bodo nazadnje ponotranjili in pričeli uporabljati avtomatično pravilno. Žal to marsikomu ne uspe, in ne glede na to, da hodi na inštrukcije angleščine, ostane zgolj pri naučenemu z muko. Priznati je treba, da nekaterim jeziki enostavno ne ležijo, da se morajo za njihovo znanje truditi precej bolj od drugih, in da jim tuj jezik nikoli ne postane nekaj naravnega.